loading...
:...||| سایت رسمی پی اس پی 20 |||...:
محمد کاظم یمنی بازدید : 254 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

اربیت

در این پست وب سايت پی اس پی 20 نرم افزاری را برايتان آماده کرده ايم که در زمينه مديريت دانلود فايل از اينترنت به شما کمک ميکند. نرم افزار Orbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مديريت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

محمد کاظم یمنی بازدید : 418 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

مبدل

احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که می خواهید فایل هایی که با نرم افزار WORD تایپ کرده اید را با فرمت pdf ذخیره کنید تا جزئیات آن دیگر تغییر نکند.در این قسمت یک نرم افزار بسیار به دردبخور را برای این منظور (تبدیل فایل word به pdf) برای شما آماده کرده ایم.نام این برنامه Save as pdf for office 2007 نام دارد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمد کاظم یمنی بازدید : 293 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

تماس

گوگل هم مانند یاهو برای خود مسنجری ساخته است که کاربران بتوانند از طریق آن با هم گفتگو کنند. تفاوت اصلی مسنجر گوگل و یاهو در این است که در مسنجر گوگل چت روم وجود ندارد و شما برای برقراری ارتباط با یک شخص باید ID‌ او را در گوگل و در واقع Gmail او را داشته باشید.

ساخت Gmail نیز که مدتهاست محدودیت آن برداشته شده است و دیگر نیاز به دعوتنامه ندارد اما اخیرا برای ساخت حساب جدید باید شماره موبایل بدهید و کدی را جهت تائید به شماره شما ارسال کند و چون ارسال SMS به ایران را پشتیبانی نمی کند امکان ساخت Gmail جدید برای ایرانی ها از این طریق وجود ندارد. اما به دلیل اینکه سیستم دعوتنامه همچنان فعال است با داشتن دعوتنامه می توان یک حساب جدید ایجاد کرد.
سرویسهای گوگل نسبت به یاهو با کیفیت بهتری ارائه می شود و از این رو استفاده از آنها نسبت به یاهو توصیه می شود.

محمد کاظم یمنی بازدید : 761 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

یاهومسنجر12

قریبا هر کاربری که وارد دنیای مجازی اینترنت می شود سریعا با نرم افزاری به نام Yahoo! Messengerآشنا می شود. نرم افزاری فوق العاده در زمینه آنلاین شدن با ایمیل های سایت یاهو که یکی از پرکاربردترین های عرصه ایمیل می باشد. با این نرم افزار می توانید با ایمیل یاهو خود آنلاین شوید و سپس با دیگر کاربران به صورت آنلاین به چت نوشتاری، صوتی و تصویری بپردازید. همچنین کنفرانس تشکیل دهید و از شکلک های جذاب برای ابراز احساسات خود استفاده کنید.
نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار می رود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه می توانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در کنفرانس ها، چت تصویری، ارسال فایل، چک کردن ایمیل، حضور در روم های جهانی، فرستان پیغام گروهی، چت با دیگر ایمیل ها، ویرایش فونت، قرار دادن Status با لینک، ارسال شکلک های متنوع، جستجوی ایمیل، تبادل Add list، تعیین آواتار و … بهرمند شوید.حال می توانید جدیدترین ورژن یاهو مسنجر نسخه بتا را از سایت پی اس پی 20 دریافت کنید.

محمد کاظم یمنی بازدید : 240 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

فشرده

WinZip Self Extractor نرم افزاری ساخت شرکت WiZip است که فایل های Zip را به فرمت اجرایexe تبدیل میکند از مزیت های کاربردی این نرم افزار قابل اجرا بودن فرمت exe در هر کامپیوتری است که باعث میشود فایل فشرده شده همجا قابل استفاده باشد,همچنین میتوانید در صفحه Unzip

کردن فایل توضیحاتی از سایت و یا تهیه کننده فایل بدهید و به فایل exe آیکون دلخواهتان را بیافزایید.

::=== دانلود در ادامه مطلب ===::

محمد کاظم یمنی بازدید : 583 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Xing MPEG Player نرم افزاری توانا برای پخش فایلهای صوتی و تصویری می باشد که نیاز بینندگان  را تا حد چشم گیری به برنامه های دیگر کم کرده و خود شخصا به پخش و مدیریت فایلهای تصویری می پردازد این نرم افزار داری حجم بسیار کمی می باشد و نسب به حجم کم خود قابلیتهای زیادی را داراست که استفاده کننده این نرم افزار را دچار شگفت انگیزی کرده و با پخش فایلهای تصویری به صورت با کیفیت تحولی بزرگ را در به نمایش گذاشتن فایلهای ویدئویی به ارمغان اورده است.

 

 یک پلیر قدرتمند

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد کاظم یمنی بازدید : 222 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

به جرات میتوان گفت که CloneCD یکى از بهترین نرم افزارهاى رایت سی دى بشمار می آید. توسط این نرم افزار میتوانید از فایلهاى صوتى ، تصویرى و هرگونه اطلاعات شخصی خود ، کپی تهیه کرده و از آن در سیستمهای مختلف استفاده کنید. CloneCD میتواند تنها با چند کلیک ساده ، تقریبا از هر نوع سی دى کپى بگیرد . این برنامه از ورژن ۵ به بالا ، نه تنها قادر به این است که از سی دى ها کپی تهیه کند بلکه توانایى کپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز بهمراه دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى میکند.

رایتر

محمد کاظم یمنی بازدید : 300 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

اجرا

نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد که برای شما امکان باز کردن، Extract، ساختن، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل های ISO میدهد،به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد.هم چنین نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA که فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و ... است را دارد.کاربران عزیزی که فایل های حجیم مانند "Tell Me More Premium English" را دریافت کرده اند و می گویند به چه صورت آنرا بروی سیستم خود اجرا کنیم؟!اینگونه فایل ها یا باید بروی DVD یا CD ریخته شوند و یا اینکه توسط این نرم افزار بصورت مجازی Mount شود. این نرم افزار که از میهن دانلود دریافت میکنید یک Drive CD/DVD مجازی ساخته و فایل Image شما داخل آن مانند این است که شما آن فایل را بروی سی دی یا دی وی دی رایت کرده باشد و در حال مرور از روی سی دی و دی وی دی باشید.

دانلود فایل در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 214 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

فشرده ساز

شاید در فكر بسیاری از شما این سوال پیش بیاید كه در ویندوز XP قابلیت مدیریت فایل های Zip وجود دارد. اما همان طور كه می دانید این قابلیت در ویندوز XP تنها برای فایل هایی با پسوند Zip مفید می باشد. معمولا اكثر كاربران برای اینكه بتوانند به سایر پسوندها نیز دسترسی داشته باشند، مجبور خواهند شد كه از نرم افزارهای مخصوص موجود كه پسوندهای خاص را پشتیبانی می كند استفاده نمایند. برای مثال اكثر كاربران برای اینكه بتوانند به فایل های فشرده با پسوند Rar دسترسی داشته باشند، معمولا از نرم افزار معروف WinRAR و یا نرم افزارهای مشابه مانند Power Archiver و WinZIP و ... استفاده می كنند.
نرم افزار 7zip ابزاری که برای فشرده سازی فایل در فورمت های رایج چون zip ،rar و ... و فورمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. این نرم افزار یك فشرده ساز متن باز می باشد كه با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده كرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. این نرم افزار سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اكستركت نماید. همچنین این نرم افزار از 74 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می نماید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و رایگان و تحت لیسانس GNU LGPL است.

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 663 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

فایرفاکس 19

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final

// Mozilla Firefox 20 Beta 1 + Mozilla Firefox 21 Alpha 2

Mozilla Firefox 22 Alpha 1// (این نرم افزاران بزودی درسایت قرار می گیرند )

 

(91/12/03) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 20 & 21 & 22 بزودی ...

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

*-*-**////::: دانلود در ادامه مطلب :::\\**-*-*

تعداد صفحات : 13

درباره ما
منتظر نظرات شما هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجب قالب و مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1005
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,626
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 22,098
  • بازدید کلی : 202,691
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ