loading...
:...||| سایت رسمی پی اس پی 20 |||...:
محمد کاظم یمنی بازدید : 444 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

5

با ورود نسخه Microsoft Office 2007 خیلی ها سریع این نرم افزار جدید را نصب کردند و خیلی سریع نیز ان را از سیستم خود حذف کردند ! در این نسخه Office کلا تغییر کرده بود . حتی حرفه ای ترین کاربری که با نرم افزار مجموعه Office 2003 کار کرده بود و همه قسمت های آن را از بر حفظ بود ، برای کارکردن با Office 2007 می بایست حداقل ۱ هفته وقت صرف می کرد تا بتواند روی این نسخه مسلط شود . به همین دلیل شرکت هایی دست به کار شدند و نرم افزای را تولید کردند تا بتواند قسمت دیداری Office 2007 را همانند Office 2003 کند .
یکی از این شرکت ها Addintools نام دارد که نرم افزاری را با نام Classic Menu for Office 2007 تولید می کند . توسط این نرم افزار محیط کاربری و رابط گرافیکی آفیس ۲۰۰۷ همانند آفیس ۲۰۰۳ می شود و کاربرانی که به این نسخه از آفیس عادت کرده اند می توانند به خواسته خود برسند . این نرم افزار محیط Office 2007 را کاملا شبیه به افیس ۲۰۰۳ می کند و تمام امکانات این نسخه را در دسترس سریع شما قرار می دهد . نصب سریع و آسان و همچنین دسترسی سریع به تمام امکانات از قابلیت های این نرم افزار است . این نرم افزار با نرم افزار آفیس Word, Excel, Access, Outlook و PowerPoint 2007 سازگاری دارد .

محمد کاظم یمنی بازدید : 328 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

فارسی ساز

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید و LIP کاتالان را نصب کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد.  LIPهای Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.
یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این فارسی ساز ، استفاده از راهنما (Help) ویندوز به زبان فارسی است که از طریق آن میتوانید نکات بسیار کاربردی را در مورد ویندوز و ترفندها و پیکربندی شبکه و صدها مورد دیگر را بیاموزید .

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 417 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

مبدل

احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که می خواهید فایل هایی که با نرم افزار WORD تایپ کرده اید را با فرمت pdf ذخیره کنید تا جزئیات آن دیگر تغییر نکند.در این قسمت یک نرم افزار بسیار به دردبخور را برای این منظور (تبدیل فایل word به pdf) برای شما آماده کرده ایم.نام این برنامه Save as pdf for office 2007 نام دارد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمد کاظم یمنی بازدید : 304 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Aurora 3D Presentation 2011 طراحی اسلایدشو سه بعدی

Aurora 3D Presentation نرم افزار بسیار قدرتمند و قابلی است که به واسطه آن به راحتی می توان زیباترین و جذاب ترین اسلایدشو های سه بعدی را خلق کرد. این ابزار درست به مانند PowerPoint امکانات فراوانی دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های جذابی را خلق کرد که تاثیر مثبتی روی بیننده دارد. می توان از همه Object ها بهره گرفت تا حاصل کار یک نمایش کامل باشد. متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدئوها و به طور کلی تمامی آنچه لازم است تا پروژه به شکلی کامل ارائه شود را می توان به صورت سه بعدی در اسلایدشو اضافه نمود. این ابزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد به راحتی قابل بهره برداری بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. تنها هدف لازم است و سلیقه ؛ تا کاربر بتواند یک Presentation سه بعدی فوق العاده جذاب را خلق نماید.
عدم نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی ، عدم نیاز به آموزش فلش ، فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری که با آن می توان Object های سه بعدی را خلق کرد ، فضای کاملا سه بعدی نرم افزار به صورت پیش فرض ، امکان تبدیل  عکس ، فیلم و یا دیگر خروجی ها با بهترین کیفیت ممکن و همچنین به صورت کاملا سه بعدی و همچنین امکان خلق تبلیغات جذاب و زیبا که گاهی باعث کسب درآمد های خوبی هم می شوند از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aurora 3D Presentation 2011 به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Aurora 3D Presentation 2011 v11.0:
- عدم نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- طراحی و خلق Presentation های سه بعدی
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار و واسط گرافیکی جذاب
- بهره گیری از متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها و ... در پروژه ها
- امکان گرفتن خروجی به شکل های مختلفی همچون عکس ، فیلم و ... به صورت سه بعدی
- فضای کاملا سه بعدی نرم افزار
- وجود طرح های از پیش تعریف شده زیبا و جذاب
- امکان طراحی تبلیغات زیبا و جذاب به منظور کسب در آمد
- وجود افکت های سه بعدی به منظور متحرک سازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

جهت دانلود برنامه و مشاهده طريقه فعالسازي برنامه به ادامه مطلب برويد
محمد کاظم یمنی بازدید : 372 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)
دانلود Soda PDF Professional Edition  مدیریت حرفه ای اسناد
رای این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در عین سبک بودن و سادگی عملکرد فوق العاده ای دارد. نرم افزاری که قادر است فایل ها یا بهتر است گفته شود اسناد PDF را بازگشایی کرده ، امکان ساختن آن ها را به کاربر می دهد ، قابلیت ویرایش اسناد را فراهم کرده و تبدیل به فرمت های دیگر را در چنته دارد و در نهایت می تواند اسناد را از لحاظ امنیتی بیمه کند. Soda PDF Professional Edition نام این ابزار کارآمد و بسیار مفید است که از یک واسط کاربری بسیار جذاب هم بهره می برد. این واسط کاربری که مانند مجموعه آفیس از منوهای Ribbon بهره می برد در سرعت عملکرد کاربر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. هماهنگی با تکنولوژی OCR به منظور جداسازی یا شناخت متن های موجود در تصاویر بخش دیگری از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهد.
ساخت اسناد از محیط های مختلف با استفاده از ترفند پرینتر مجازی کار را فوق العاده ساده می کند هرچند این ابزار با مجموعه آفیس  و مرورگرهای رایج برای ساخت اسناد PDF سازگاری کامل دارد. ویرایشگری داخلی نرم افزار هم این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند اسناد را به صورت کاملا مستقیم مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد. تبدیل به صفحات وب ، اسناد با فرمت Word و Excel و همچنین تصاویر هم بخش مهم و قابل توجهی است که این ابزار به کاربرانش هدیه می دهد. Soda PDF Professional Edition به تازگی نسخه ای جدید و کامل ارائه داده که با توجه به حجم مناسبش می تواند بسیار مفید واقع شود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Soda PDF Professional Edition v1.2.89:
- امکان ساخت اسناد PDF از محیط های مختلف
- قابلیت ویرایش فایل های PDF به صورت مستقیم
- تبدیل اسناد به صفحات وب ، فایل های متنی و همچنین تصاویر
- استفاده از واسط کاربری بسیار جذاب
- ایمن سازی اسناد با استفاده از ترفند های مختلف
- استفاده از تکنولوژی OCR
- امکان طراحی فرم های ورود اطلاعات
- حجم مناسب نسبت به تعدد قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
طريقه فعالسازي برنامه در ادامه مطلب موجود است .
جهت دانلود نرم افزار به قسمت ادامه مطلب مراجعه كنيد .
درباره ما
منتظر نظرات شما هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجب قالب و مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1005
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,145
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 21,617
  • بازدید کلی : 202,210
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ