loading...
:...||| سایت رسمی پی اس پی 20 |||...:
محمد کاظم یمنی بازدید : 302 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آخرین ورژن نرم افزار قدرتمند و کاربردی Protectedsoft FinalBurner . نرم افزار Protectedsoft FinalBurner که به ادعای شرکت سازنده نرم افزاری است که شما به عنوان یک کاربر همواره بدان نیازمندید . با استفاده از Protectedsoft FinalBurner می توانید به آسانی و تنها با چند کلیک ساده فایل های خود در قالب صدا , تصویر و یا اطلاعات را بر روی CD یا DVD رایت کنید . می توانید موزیک های خود را به صورت کالکشن انتخاب کرده و به یکی از دو حالت MP3 CD یا Audio CD (مخصوص player های قدیمی ) رایت کنید از قابلیت های بسیار جالب Protectedsoft FinalBurner که با توجه به حجم کم خود داراست طراحی کاور برای CD/DVD های رایت شده می باشد به این صورت که شما می توانید برای محصول مورد نظر خود با استفاده از Protectedsoft FinalBurner کاوری طراحی کنید و می توان گفت هر آنچه که شما برای رایت نیاز دارید Protectedsoft FinalBurner در اختیارتان می گذارد

00000

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 361 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

Advanced Video Compressor نرم افزاریست که برای فشره سازی فایل های ویدیویی و کاهش حجم فیلم ها به کار می رود.این نرم افزار بسیار کاربردی و مفید است.کاربران اینترنت به خوبی میدانند که انتشار تصاویر و فایل های ویدیویی در اینترنت با حجم بالا کار بسیار سخت و زمانبری است.به همین منظور نرم افزارهایی مانند Video Compressor در اختیار کاربران قرار گرفته تا با کمک آن حجم این فایل ها را کاهش داده و به راحتی به اشتراک بگذارند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا تا حد زیادی فایل های مورد نظر را کاهش حجم دهید با این قابلیت که هیچ کاهش کیفیتی در آنها به وجود نیاید.جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

فیلم

محمد کاظم یمنی بازدید : 242 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

جتآیدیو

حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت پی اس پی 20 پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

محمد کاظم یمنی بازدید : 417 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

مبدل

احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که می خواهید فایل هایی که با نرم افزار WORD تایپ کرده اید را با فرمت pdf ذخیره کنید تا جزئیات آن دیگر تغییر نکند.در این قسمت یک نرم افزار بسیار به دردبخور را برای این منظور (تبدیل فایل word به pdf) برای شما آماده کرده ایم.نام این برنامه Save as pdf for office 2007 نام دارد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

محمد کاظم یمنی بازدید : 582 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

Xing MPEG Player نرم افزاری توانا برای پخش فایلهای صوتی و تصویری می باشد که نیاز بینندگان  را تا حد چشم گیری به برنامه های دیگر کم کرده و خود شخصا به پخش و مدیریت فایلهای تصویری می پردازد این نرم افزار داری حجم بسیار کمی می باشد و نسب به حجم کم خود قابلیتهای زیادی را داراست که استفاده کننده این نرم افزار را دچار شگفت انگیزی کرده و با پخش فایلهای تصویری به صورت با کیفیت تحولی بزرگ را در به نمایش گذاشتن فایلهای ویدئویی به ارمغان اورده است.

 

 یک پلیر قدرتمند

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد کاظم یمنی بازدید : 221 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

به جرات میتوان گفت که CloneCD یکى از بهترین نرم افزارهاى رایت سی دى بشمار می آید. توسط این نرم افزار میتوانید از فایلهاى صوتى ، تصویرى و هرگونه اطلاعات شخصی خود ، کپی تهیه کرده و از آن در سیستمهای مختلف استفاده کنید. CloneCD میتواند تنها با چند کلیک ساده ، تقریبا از هر نوع سی دى کپى بگیرد . این برنامه از ورژن ۵ به بالا ، نه تنها قادر به این است که از سی دى ها کپی تهیه کند بلکه توانایى کپى از فرمت هاى DVD نظیر DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer und DVD-RAM را نیز بهمراه دارد و همچنین از فرمت هاى iso و udf نیز پشتیبانى میکند.

رایتر

محمد کاظم یمنی بازدید : 299 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

اجرا

نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد که برای شما امکان باز کردن، Extract، ساختن، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل های ISO میدهد،به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد.هم چنین نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA که فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و ... است را دارد.کاربران عزیزی که فایل های حجیم مانند "Tell Me More Premium English" را دریافت کرده اند و می گویند به چه صورت آنرا بروی سیستم خود اجرا کنیم؟!اینگونه فایل ها یا باید بروی DVD یا CD ریخته شوند و یا اینکه توسط این نرم افزار بصورت مجازی Mount شود. این نرم افزار که از میهن دانلود دریافت میکنید یک Drive CD/DVD مجازی ساخته و فایل Image شما داخل آن مانند این است که شما آن فایل را بروی سی دی یا دی وی دی رایت کرده باشد و در حال مرور از روی سی دی و دی وی دی باشید.

دانلود فایل در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 402 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود گوم پلیر

GOM Media Player یک پلیر قدرتمند ویدئو با امکانات بی نظیر می باشد. صرفنظر از استفاده بسیار زیاد این نرم افزار در کشور کره جنوبی، نسخه انگلیسی این نرم افزار ماهانه بیش از ۴۳ میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور دنیا دارد. به جرات می توان گفت GOM Media Player یکی از محبوب ترین پلیرهای دنیا می باشد.
این نرم افزار به صورت کامل از فرمت های ویدئویی محبوب شامل MP4, AVI, WMV, MKV, MOV, FLV و … پشتیبانی می کند و همچنین امکانات بی نظیری مانند ضبط تصویر، ضبط صدا ، کنترل سرعت اجرای ویدئو و … را در اختیار شما قرار می دهد. سرویس جستجوی کدک ها برای کدک فرمت هایی که به صورت داخلی در نرم افزار وجود ندارند از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. شما می توانید حتی فایل های AVI ناقص و معیوب را نیز توسط GOM Media Player به راحتی اجرا کنید.

||| ::: دانلود در ادامه مطلب ::: |||

محمد کاظم یمنی بازدید : 2161 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود موی میکر ویندوز 7

احتمالا با نرم افزار Windows Movie Maker که برروی وبندوز هایی به غیر از 7 نصب است آشنا هستید . این نرم افزار یکی از بهترین و جالب ترین نرم افزار ها برای کاربران مبتدی و گاه حرفه ای برای ویرایش فیلم ,ویرایش صدا و …. می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های خود را بصورت دلخواه ویرایش کنید و یا با استفاده از تصاویر خود یک فیلم زیبا بسازید . این نرم افزار دارای ابزار های مختلفی می باشد که با استفاده از انها به راحتی می توانید فیلم های جالب بسازید همچنین دارای ظاهری بسیار زیبا و مناسب می باشد که کار با آن را آسان نموده است . این نرم افزار کاربردی بصورت پیشفرض برعکس ویندوز های قبلی برروی ویندوز 7 موجود نمی باشد که هم اکنون نسخه جدید و مخصوص ویندوز 7 آن را برای شما آماده نموده ایم .

--->>> لینک دانلود نرم افزار در ادامه مطلب <<<---

 

محمد کاظم یمنی بازدید : 278 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

در این پست از سایت می خواهیم به آن دسته از کاربرانی که زیاد به تماشای فیلم با کیفیت بالا و پخش موزیک علاقه دارند ، بپردازیم . می خواهیم یک نرم افزار جدی به شما معرفی کنیم . این نرم افزار umplayet نام دارد . کار اصلی این نرم افزار پخش فیلم و صوت با کیفیت بالا می باشد .

پلیرقدرتمند فیلم و صوت

نرم افزار UMPlayer ساخته شده است برای سهولت استفاده از فایل های مالتی مدیا.به راحتی می تواند فرمت هایی از قبیل AAC, AC3, ASF, AVI, DIVX, FLV, H.263, Matroska, MOV, MP3, MP4, MPEG, OGG, QT, RealMedia, VOB, Vorbis, WAV, WMA, WMV, XVID as well as Audio CDs, DVDs, (S)VCDs, TV / Radio cards را با نهایت کیفیت پخش کند.

 

--->>>:::: دانلود و ویژگی های نرم افزار در ادامه مطلب ::::<<<---

محمد کاظم یمنی بازدید : 243 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

Bigasoft 3GP converter نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای تبدیل فیلم به فرمت های  3GP, MP4 است . همانطور که می دانید این فرمت ها قابل اجرا در گوشی همراه می باشید و با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم های خود را در موبایل خود مشاهده کرده و لذت ببرید . از نکات قابل توجه این نرم افزار پشتیبانی از مدل های مختلف گوشی مانند : Samsung, Motorola, LG,BlackBerry, Nokia, Apple, HTC و … است که شما می توانید فیلم مورد نظر خود را با توجه به رزولیشن گوشی تبدیل کنید . Bigasoft 3GP Converter توانایی تبدیل همه فرمت های مشهور تصویری از جمله : AVI, MPEG, WMV, MP4, MKV,H.264, DivX, Xvid, MOV, RM, M4V, VOB, ASF, 3GP و … را دارد . همچنین با استفاده از Bigasoft 3GP Converter می توانید تنها صدا را استخراج کرده و تبدیل کنید

Bigasoft 3GP Converter تبدیل فرمت های تصویری به 3GP با Bigasoft 3GP Converter v2.5.0 3947

 -*-*-*<><> دانلود در ادامه مطلب <><>*-*-*-

محمد کاظم یمنی بازدید : 268 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)


این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب و قوی است برای تبدیل تمامی فرمت های ویدیویی به فرمت تری جی پی که قابل مشاهده در تلفن همراه می باشد


جهت مشاهده ویژگی ها و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید .


محمد کاظم یمنی بازدید : 281 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

ورژن جدید نرم افزار توتال ویدیو را برای کاربران محترم سایت آماده کرده ایم که در ادامه مطلب قابل دانلود می باشد .

| ویژه کاربران سایت |

نرم افزار - پی اس پی 20


جهت دانلود فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد کاظم یمنی بازدید : 352 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نامPhoto DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo DVD Maker Pro :
- استفاده آسان به همراه محیط کاربری جذاب
- انجام کارها در سه مرحله
- قابلیت ساخت با بالاترین کیفیت ممکن
- ساخت دی وی دی یا سی دی با قابلیت اجرا برروی انواع پلیر
- پشتیبانی از انواع سیستم های مالتی مدیا قابل حمل
- استایل ها زیبا برای طراحی اسلایدشو ها
- افکت های فوق العاده برای اسلایدشو ها
- ساخت منوهایی زیبا برای دی وی دی ها
- سرعت بالا در کدکردن تصاویر و رایت آن ها برروی لوح فشرده
- پشتیبانی کامل از دو سیستم PAL و NTSC
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

فایل دانلود در ادامه مطلب قرار دارد

محمد کاظم یمنی بازدید : 291 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)


کپی  دی وی دی دی ها با نرم افزار  Magic DVD Copier


امروزه کمتر شرکت معروف نرم افزاری را می توان یافت که برای رایت دی وی دی نرم افزاری را ارائه نکرده باشد اما شاید بتوان گفت نرم افزارهای معدودی یافت می شوند که تنها مخصوص رایت دی وی دی بوده و بتوانند این عمل را به درستی و با کیفیت عالی انجام دهند و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد ننمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در مدت زمان اندکی به رایت دی وی دی بپردازید. Magic DVD Copier نرم افزاری ساده و توانمندی است که قادر است تا به راحتی دی وی دی های شما را بدون افت کیفیت رایت کرده و آن ها را در مدت زمان اندکی در اختیار شما قرار دهد همچنین قادر است تا یک دی وی دی 9 گیگابایتی (DVD9) را برای شما به گونه ای فشرده سازی کرده که بر روی یک دی وی دی 4 گیگابایتی (DVD4) رایت نمایید. علاوه بر این استفاده از Magic DVD Copier به سبب داشتن ظاهر ساده ی آن بسیار آسان بوده و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دی وی دی ها را در محل خود قرار داده و فایل خود را انتخاب نمایید و اجازه دهید تا نرم افزار به طور اتوماتیک تمام اعمال را برای شما در مدت زمانی بین 20 تا 60 دقیقه انجام دهد و سپس شما می توانید از آن ها در دی وی دی پلیرهای خود یا هر جای دیگری استفاده نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic DVD Copier :
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها با یک کلیک
- امکان کپی DVD اصلی و یا فقط عناوین مشخص شده
- امکان کپی کامل یک DVD با سرعت بسیار بالا به نسبت یک به یک در مدت 20 تا 40 دقیقه
- امکان کپی DVD به DVD خالی به نسبت یک به یک
- بهبود و رفع باگ های نسخه های قبلی در نسخه ی جدید
- پشتیبانی از اکثر حالت های رایت DVD و انواع DVD ها همچون DVD-R، DVD-RW، DVD+R، DVD+RW، DVD+R DL و DVD-R DL
- توانایی حذف تمام محدودیت های اعمال شده بر روی DVD همچون CSS، Region، RCE، Sony ARccOS و PuppetLock
- توانایی کپی DVD به هارد دیسک و رایت DVD از روی هارد
- توانایی فشرده سازی یک DVD9 به یک DVD 4.7 گیگابایتی
- توانایی تقسیم یک DVD9 گیگابایتی به دو DVD 4.7 گیگابایتی بدون هیچ گونه افت کیفیتی
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ....

جهت دانلود فایل به ادامه مطلب بروید


درباره ما
منتظر نظرات شما هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجب قالب و مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1005
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,191
  • بازدید ماه : 1,191
  • بازدید سال : 21,663
  • بازدید کلی : 202,256
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ