loading...
:...||| سایت رسمی پی اس پی 20 |||...:
محمد کاظم یمنی بازدید : 329 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (1)

اپرا 12

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

محمد کاظم یمنی بازدید : 329 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

فارسی ساز

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید و LIP کاتالان را نصب کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد.  LIPهای Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.
یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این فارسی ساز ، استفاده از راهنما (Help) ویندوز به زبان فارسی است که از طریق آن میتوانید نکات بسیار کاربردی را در مورد ویندوز و ترفندها و پیکربندی شبکه و صدها مورد دیگر را بیاموزید .

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 324 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

c++

می خواهیم در این پست برای شما یک آموزش بسیار جالب قرار دهیم که امیدواریم با مطالعه این کتاب سطح دانش شما از زبان برنامه نویسی به بالاتر ارتقاء یابد .

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 293 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

در این پست از سایت پی اس پی 20 یک نرم افزار مدیریت دانلود قرار داده ایم .

نرم افزار MassDownloader به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را با سرعت و اطمینان دانلود کنید و اگر زمانی اینترنت قطع شد خود این نرم افزار دانلود فایل مورد نظر متوقف (Pause) می کند و شما می توانید این نرم افزار را در ادامه قسمت دانلود شده دانلود کنید همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل ها را در یک زمان و روز مشخص برای دانلود گذاشته و یک زمان مشخص دانلود فایل های مورد نظر شما را متوقف کند و همچنین این نرم افزار خود را با مرورگر های همچون:Opera , Firefox ,Nets Cape , NetCaptor ,Internet Explorer تطبیق می دهد همچنین این نرم افزار می تواند فایل ها را با پروتکل های HTTP , FTP , RSTP با سرعت بالا دانلود کند.

دانلود

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 238 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

با نرم افزار XL Delete 2.2.4.0 دیگر نگران پاک نشدن برخی از فایل ها نباشید . شما با کمک این نرم افزار مفید به راحتی می توانید تمامی فایل هائی را که پاک نمی شوند از بین ببرید. با این برنامه می توانید فایل ها رو به صورت دائم و همیشگی حذف کنید تا قابل بازگشت نباشند.

حذف دائم فایل

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 3950 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

در این پس از سایت پی اس پی 20 یک بازی جذاب برای شما کاربران آماده کرده ایم . امید واریم که مایه ی خوشحالی شما شود .

بن 10

دانلود در ادامه مطلب

محمد کاظم یمنی بازدید : 244 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

جتآیدیو

حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت پی اس پی 20 پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

محمد کاظم یمنی بازدید : 292 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (1)

دیکشنری

Ace Translator نرم افزار ترجمه برای نیازهای روزمره ی شما می باشد. این  نرم افزار قابلیت ترجمه به 58 زبان مختلف دنیا را دارد. این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و به شما امکان ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و ... را می دهد.

محمد کاظم یمنی بازدید : 221 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

  نام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که طبق گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار توانایی بالا بردن سرعت دانلود را تا ۵۰۰ ٪ داراست که در نوع خود بی نظیر است . FlashGet با تقسیم مجازی فایل به چند بخش مجازا و سپس دانلود همه ی بخش ها بصورت هم زمان و در نهایت قرار دادن آنها در کنار یکدیگر موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود اینترنت شما می شود .FlashGet هم اکنون از ۳۰ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند و با رابط کاربری بسیار خلاقانه و زیبا می تواند دانلود منیجر محبوب شما شود .

افزایش سرعت

==>> دانلود در ادامه مطلب <

محمد کاظم یمنی بازدید : 254 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

فشرده ساز تصاویر

Advanced JPEG Compressor نرم افزار قدرتمندی است که بدون افت کیفیت، تصاویر JPEG شما را فشرده می کند و شما می توانید بالاترین درصد فشردگی را بدون افت کیفیت بدست آورید. در این ابزار شما با تغییر دادن میزان روشنایی، شفافیت، کانال های رنگی، وضوح و تاری عکس ها می توانید به حجم دلخواه خود برسید، تغییرات انجام شده بر روی عکس ها به صورت بلادرنگ قابل مشاهده خواهند بود به این معنی که با تغییر هر یک از پارامترها شما نتیجه تغییرات را بلافاصله مشاهده می کنید.
این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی برای جلوگیری از افت کیفیت است، این ابزار توانایی فشرده سازی دسته جمعی فایل ها را نیز دارد.

===:::= دانلود در ادامه مطلب =:::===

تعداد صفحات : 13

درباره ما
منتظر نظرات شما هستیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما راجب قالب و مطالب سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1005
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,797
  • بازدید ماه : 1,797
  • بازدید سال : 22,269
  • بازدید کلی : 202,862
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ